Forum użytkowników samochodów marki Lexus ES,GS,IS,LS,LX,RX,SC,LFA
Samochód taki
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10279374
Z chęcią kupił bym kilka części od tego samochodu, głównie wnętrze i kilka innych drobnostek.
Szkoda że na naszym forum jest tak mało użytkowników SC ale może są chętni na całą jednostkę napędową i inne rzeczy ja zaopiekował bym się resztą z ceną do podzielenia
Może ktoś chce jakiegoś SWAPa zrobić do siebie na V8 260 KM - widziałem taką Suprę Mk3 musi być dobra zabawa , jest też koleś który driftuje i zapodał taki motor do Nissana 200SX- podobno daje radę
No i ten samochód ma też ciekawe zawieszenie PIEZO z elektromagnesami które się utwardza jedym przyciskiem poza tym fajny ekran LCD też rarytasik
Cena 5100 naprawdę śmieszna
Offline
Moderator
kuki13 napisał:
Samochód taki
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10279374
Z chęcią kupił bym kilka części od tego samochodu, głównie wnętrze i kilka innych drobnostek.
Szkoda że na naszym forum jest tak mało użytkowników SC ale może są chętni na całą jednostkę napędową i inne rzeczy ja zaopiekował bym się resztą z ceną do podzielenia
Może ktoś chce jakiegoś SWAPa zrobić do siebie na V8 260 KM - widziałem taką Suprę Mk3 musi być dobra zabawa , jest też koleś który driftuje i zapodał taki motor do Nissana 200SX- podobno daje radę
No i ten samochód ma też ciekawe zawieszenie PIEZO z elektromagnesami które się utwardza jedym przyciskiem poza tym fajny ekran LCD też rarytasik
Cena 5100 naprawdę śmieszna
Kuki13 dlatego ze jest tam V8 nikt , tego nie chce . Poprostu V8 bardzo rzadko padaja wiec ciezko sprzedac silnik , a na swapy przywozi sie Soarery 2,5TT i te motory słuza do podkrecania i pozniej do scigania i driftowania . Co do wnetrza to zapomnij wiekszosc elementow nie pasuje bo to Angol , jedynie co to zaopiekowałbym sie audio bo to orginalny JDM sprzet , tak wiec nie duzo jest do przekladki . Hmm mam do kupienia takie zawieszenie PIEZO ale nie bardzo wiem jak z awaryjnoscia i kto to zamontuje , wiesz cos wiecej jak to zawieszenie działa itp?? I jak sprawa z montazem a dokladniej elektryka bo czym sie reguluje twardosc zawieszenia. (Kuki13 moze nowy temat otworzysz w dziale technicznym na temat tego zawieszenia??)
Offline
Ja do siebie potrzebuję kilka bzdur które przynajmniej u mnie w samochodzie są symetryczne-identyczne z lewej i prawej strony a więc myślę że JDM też będzie taki sam chętenie zaopiekował bym się też fotelami bo mój fotel kierowcy nie jest w najlepszym stanie - jeszcze coś by się pewnie znalazło.
Silnik 1JZ-GTE o którym mówisz to zupełnie inna bajka 280 KM dwie turbiny daje przy małym wkładzie finansowym baaardzo fajne możliwości podkręcenia- podobno ok 350 KM tylko przy manual boost controler + lekka ingerencja w soft.
Silnik V8 1UZ to do niedawna bardzo niedoceniany - ale to się zmienia, jednostka jest pancerna i właśnie ze względu na to coraz częściej przeznaczana na SWAP do innych Lexusów lub np: do 200 SX- jest taki opisany na forum streetracing oczywiście z manualną skrzynią biegów
Audio o którym mówisz przez kilka lat zdowywało tutuły za najlepsze seryjne nagłośnienie. Mało kto wie że że SC było jednym z pierwszych o ile nie pierwszym samochodem z seryjnym panelem LCD często z seryjną nawigacją- niestety z tego co wiem była tylko japońska wersja językowa - adaptacja do naszych SC może nie być łatwą sprawą.
O zawieszeniu PIEZO czytałem jakiś czas temu, przy skrzyni biegów znajduje się przycis za pomocą którego elektromagnesy przy amortyzatorach ograniczają jego skok i znacznie go utwardzają- ale również przekładka do naszych SC nie będzie łatwą sprawą- chociaż dla chcącego......
Wydaje mi się że czytałem też coś o możliwości regulacji wysokości ale nie chcę zmyślać jak znajdę te strony to postaram się wkleić jakieś ciekawe info.
W samochodzie jest pewnie jeszcze jedna ciekawa rzecz a mianowicie lusterka z "wibrą" tzn same strzepują deszcz aby była dobra widoczność to też jes niezłe.
Pewne jest to że jak ten model z ogłosznia opuszczał bramy fabryki musiał być absolutnym cudem techniki.
Ogólnie patrząc na samochody JDM z lat 80 i 90 to dochodzi się wniosku że Japończycy wszystko co fajne zostawiali dla siebie a dla reszty świata wypuszczali jakieś ogryzki nie mające nic wspólnego z tym czym sami jeźdzli, z ciekawostek popatrzcie na to cudeńko
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12080373
Offline
Moderator
kuki13 napisał:
Ja do siebie potrzebuję kilka bzdur które przynajmniej u mnie w samochodzie są symetryczne-identyczne z lewej i prawej strony a więc myślę że JDM też będzie taki sam chętenie zaopiekował bym się też fotelami bo mój fotel kierowcy nie jest w najlepszym stanie - jeszcze coś by się pewnie znalazło.
Silnik 1JZ-GTE o którym mówisz to zupełnie inna bajka 280 KM dwie turbiny daje przy małym wkładzie finansowym baaardzo fajne możliwości podkręcenia- podobno ok 350 KM tylko przy manual boost controler + lekka ingerencja w soft.
Silnik V8 1UZ to do niedawna bardzo niedoceniany - ale to się zmienia, jednostka jest pancerna i właśnie ze względu na to coraz częściej przeznaczana na SWAP do innych Lexusów lub np: do 200 SX- jest taki opisany na forum streetracing oczywiście z manualną skrzynią biegów
Audio o którym mówisz przez kilka lat zdowywało tutuły za najlepsze seryjne nagłośnienie. Mało kto wie że że SC było jednym z pierwszych o ile nie pierwszym samochodem z seryjnym panelem LCD często z seryjną nawigacją- niestety z tego co wiem była tylko japońska wersja językowa - adaptacja do naszych SC może nie być łatwą sprawą.
O zawieszeniu PIEZO czytałem jakiś czas temu, przy skrzyni biegów znajduje się przycis za pomocą którego elektromagnesy przy amortyzatorach ograniczają jego skok i znacznie go utwardzają- ale również przekładka do naszych SC nie będzie łatwą sprawą- chociaż dla chcącego......
Wydaje mi się że czytałem też coś o możliwości regulacji wysokości ale nie chcę zmyślać jak znajdę te strony to postaram się wkleić jakieś ciekawe info.
W samochodzie jest pewnie jeszcze jedna ciekawa rzecz a mianowicie lusterka z "wibrą" tzn same strzepują deszcz aby była dobra widoczność to też jes niezłe.
Pewne jest to że jak ten model z ogłosznia opuszczał bramy fabryki musiał być absolutnym cudem techniki.
Ogólnie patrząc na samochody JDM z lat 80 i 90 to dochodzi się wniosku że Japończycy wszystko co fajne zostawiali dla siebie a dla reszty świata wypuszczali jakieś ogryzki nie mające nic wspólnego z tym czym sami jeźdzli, z ciekawostek popatrzcie na to cudeńko
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12080373
Kuki13 co do foteli to osobiscie wolałbym obszyc na nowo , bo te pewnie tez beda pozostawaly duzo do zyczenia.
Co do motoru V8 jest to tak jak mowisz pancerny silnik , mozna juz taki silnik kupic za 1500zl , ale nikt specjalnie zainteresowany nie jest zakupem v8.
Co do motoru 2,5 TT ktory jest z tego co pamietam silnikiem produkowanym przez Yamahe , to tak jak piszesz znakomity silnik do podkrecania mocy i gdybym potrzebował jakis motor do lexa zeby brac udział w wyscigach lub drifcie to brałbym 2,5 TT , ale ja osobiscie na wyscigi nie jezdze wiec wystarczy mi dzwiek V8 .
Co do Audio to juz nie raz meczylem kolesia , zeby mi je sprzedał , ale on chce tylko w całości sprzedać . Jak bys kupil takie audio to mam gdzies zdjecia co oznaczaja krzaczki na wyswietlaczu .
Jesli chodzi o zawieszeie , to troche sie dowiedziałem o nim i faktycznie jest regulacja twardości zawieszenia , ogolnie bardzo fajna sprawa tylko trochę awaryjna po tylu latach , no i mogą być problemy z elektryka , jakbys chciał cos takiego to moge załatwic kpl za ok 500-600zl .
Co do lusterek to sam sie czaje na takie z wibra i elektrycznie składane , ale nigdzie nie moge dostać kpl no i tutaj rowniez potrzebny elektryk no i musi być kpl elektryka wraz z modułem i oczywiście odpowiednim wlacznikiem no i niezapominajmy ze jest to angol wiec prawe lusterko moze sie roznic od lewego.
Tak wiec dla paru gadzetow mija sie z celem kupno tego soarera, lepiej poczekac az koles bedzie chciał rozebrać go na klamoty.
Pozdrawiam
Offline
Fakt najlepszą opcją jest to żeby przetrzymać kolesia do momentu aż będzie sprzedawał Soarera na części, wtedy na szabry- kto pierwszy ten lepszy co do foteli to szukam cały czas na ebay com może się w końcu uda bo póki co cały czas mnie ktoś przebija- jak się uda to będzie nówka sztuka.
Offline